مشخصات وبلاگ

منتظران مهدی عج الله تعالی و فرجه الشریف

امیدواریت به آنچه امید نداری بیش از چیزی باشد که امید داری،

موسی بن عمران به امید قبسی از آتش از پیش زن و فرزند خود رفت، به مقام کلیم اللهی رسید و با منصب پیامبری بازگشت.

ملکه سبا برای دیدن سلیمان و کشورش رفت ولی بدست سلیمان مسلمان شد،

ساحران فرعونی برای عزت گرفتن از فرعون رفتند، اما مومنین واقعی بازگشتند.
.
.
.
امیرالمومنین علی (علیه السلام )

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نويسندگان

حاج آقا محسن قزوینی (جوراب فروش)

حاج آقا

خیلی ها میخوان محضر آقا امام زمان (ع) برسن ،

 

دارد یه یخ فروشی یخ هاش داشت آب می شد ،هی صدا می زد بیایید یخ هامو بخرید

داره سرمایم آب می شه ........

کاش به قدر اون یخ فروش غصه عمر و سپری شدن اون رو می خوردیم 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

اگه خدایی نکرده توفیق نشد نماز شب بخونیم ، لااقل این دو رکعت نماز نشسته نافله عشا روبخونیم 

 عزیز جان مهمتر از دیدار آقا اینه که دل آقا رو درد نیاریم 

ز علما و عرفای گمنام این دوره و زمان (البته برای ما گمنام هستن)

 - وبلاگ هیئت ولیعصر (هیئتی که حاج آقا سخنرانی داره)

- فایلهای سخنرانی حاج آقا " اول - دوم - سوم - چهارم "

گزیده ای از نکات اخلاقی حاج آقا




 

نظرات (۱۳)

  1. خیلی دوستش دارم حاج آقا رو محضرشان رسیدم و تمام وجودم پر از انرژی های مثبت شد 
    • پاسخ:

      خداروشکر
  2. این حاج محسن مرد بسیار گل روزگار هست ایشالله خدا عمر پر برکتی بهش بده
    • پاسخ:

      بله واقعا انسان هایی همچون ایشون کم پیدا میشن
  3. یا مهدی ( عج )

    من امام زمان رو خیلی دوست دارم و لی خیلی گناه کارم  چون هی به خدا قول میدهم که به نامحرم نگاه نکنم ولی نمی تونم چون خیلی سخته  اونم توی این جامعه که همه از همدیگر دزدی میکنند و چشمشون دنبال ناموس مردم من هرروز که از خونمون بیرون می آیم میگویم امام زمان خودت کمکم کن تا گناه نکنم امروز آلوده ی دنیا نشوم  باعث شکستگی دل تو نشوم خیلی وقت هاهم میروم وبه حاج محسن سلام میکنم
    امید وارم هیچ کسی آلوده ی دنیا نشود 

    به امید روزی که همه باهم در رکاب امام زمان باشیم  وبه امید روزی که همه باهم در بهشت کنار اهلبیت (علیه اسلام )باشیم


    یاعلی مدد

    • پاسخ:

      انشالله همگی باهم بتونیم دل امام زمانمون رو شاد کنیم
    • پاسخ:

      انشالله
  4. بنده گرفتار خدا

    مشکلی داشتم.امروز خدمت ایشون رسیدم. خیلی خوش برخورد هستندبه امید حق که مشکلم رفع بشه.از همگی التماس دعا دارم
    • پاسخ:

      بله واقعا
      ایشون خیلی شریف هستن
  5. اللهم صلی علی محمد و آل محمد عدد ما فی علم الله صلواه دائمه بدوام ملک الله تعالی
  6. مریم بهشتی

    اقای حاج محسن دایی مادر من هست اگر چیزی خواستید به من بگید قسم میخورم داییمه
    • پاسخ:

      خوشا به سعادتتون واقعا.
      التماس دعای ما را به ایشان برسونید
  7. سلام
    میشه لطفا آدرس ایشوهن را بفرمایید بیماری داشتم میخواستم خدمت ایشون برسم
    • پاسخ:

      و علیکم السلام
      جلسات ثابت هیئت ولیعصر (عج) :
      میدان قیام، بلوار قیام،کوچه معتمد رضایی،انتهای کوچه،دست راست، پلاک 2

      اطلاع از جلسات هیئت با مراجعه به لینک هیئت


      https://t.me/joinchat/AAAAAD6mmWNSk5qR7I-goA


      تماس جهت اطلاع از جلسات
      09373936330 (ابوالفتحی)
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      شما میتونید از طریق وبلاگ های ایشون باهاشون ارتباط و آدرس ایشون رو در یابید
  8. شاهین انصافی

    سادگی  روحانی و ارامشی که در او دیدم  در کمتر کسی دیدم در سلام و احوال پرسی  پیشگرفت از من  چند جمله ای که در رابطه ا شکوایه من از روزگار و مردم گفت  منو تحت تاثیر قرار داد . خدا حفظش کند 

  9. سلام وقت بخیر ببخشید بنده خیلی دوس دارم با حاج آقا قزوینی تماسی داشته باشم اما اون شماره که درج کرده بودین تماس کرفتیم گفتن بنده با ایشون در ارتباط نیستیم اگر میشه یه راه ارتباطی دیگه رو بفرمایید.لطفا برای بنده ایمیل بفرمایید.تشکر
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      اگر به وبلاگ شخصی ایشون برید حتما میتونید ادرس و شماره ایشون را پیدا کنید.
      التماس دعا
  10. سلام دوستان بی زحمت ادرس حاج محسن رو هر کی بلده را من بفرسته ممنون میشم 09335361656
  11. سلام،  از موقعی ک با این بزرگوار آشنا شدم خیلی شدیید تمایل پیدا کردم با ایشون یه ملاقاتی داشته باشم حالا هرچند کوتاه،، چون مدت طولانی‌ایه تمام وجودم سرشار از انرژی‌های و افکار منفی شده ک داره بدجور آزارم میده،، میخوام حداقل با چند کلمه صحبت با ایشون یکم انرژی مثبت بگیرم و خودمو آزاد کنم..

    دوستان کسی میدونه ایشون دقیقا کجا تشریف دارن، من فقط چند دقیقه برسم خدمتشون..؛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی